WIADOMOŚCI

Vettel zdobywa pole position
Vettel zdobywa pole position
Z zaciętej rywalizacji w sesji kwalifikacyjnej pomiędzy kierowcami Red Bulla, zwycięsko po raz kolejny wyszedł Sebastian Vettel. Niemiec w trzeciej części czasówki uzyskał czas 1:19,509, wyprzedzając Rubensa Barrichello oraz Marka Webbera.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Sesja kwalifikacyjna została nieco opóźniona po tym jak pod koniec pierwszej części potężny wypadek miał Adrian Sutil. Młody Niemiec doszczętnie rozbił bolid o bandę, ale szczęśliwie wyszedł z niego o własnych siłach.

Obok Marka Webbera jutro z drugiej linii do wyścigu ruszy Jarno Trulli. Rząd dalej stanie Kazuki Nakajima, który w Wielkiej Brytanii zaliczył najlepszy występ kwalifikacyjny w całej swojej karierze w F1. Obok Japończyka, dopiero z szóstego pola do swojego domowego wyścigu ruszy Jenson Button, który w tym sezonie posiada monopol na wygrywanie. W ósmej eliminacji mistrzostw świata F1 2009 może być mu jednak ciężko pokonać szybkie Red Bulle.

W czwartej linii do wyścigu zakwalifikowali się Nico Rosberg oraz Timo Glock, a z piątej ruszą dwaj byli mistrzowie świata: Kimi Raikkonen oraz Fernando Alonso.

Zespół BMW Sauber szczęśliwie wykorzystał możliwość awansu do Q2 po wypadku Adriana Sutila, jednak w drugiej części kwalifikacji obaj zawodnicy nie byli w stanie nawiązać walki o awans do Q3. Ostatecznie Polak ruszy do wyścigu z szóstej linii, a Nick Heidfeld z ósmej.

Wyniki

# Kierowca Czas Liczba okrążeń
1

Sebastian Vettel

Red Bull

1:19.509
2

Rubens Barrichello

Brawn GP

1:19.856
3

Mark Webber

Red Bull

1:19.868
4

Jarno Trulli

Toyota

1:20.091
5

Kazuki Nakajima

Williams

1:20.216
6

Jenson Button

Brawn GP

1:20.289
7

Nico Rosberg

Williams

1:20.361
8

Timo Glock

Toyota

1:20.490
9

Kimi Raikkonen

Ferrari

1:20.715
10

Fernando Alonso

Renault

1:20.741
11

Felipe Massa

Ferrari

1:18.927
12

Robert Kubica

BMW Sauber

1:19.308
13

Heikki Kovalainen

McLaren

1:19.353
14

Nelson Piquet Jr

Renault

1:19.392
15

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:19.448
16

Giancarlo Fisichella

Force India

1:19.802
17

Sebastien Bourdais

1:19.898
18

Adrian Sutil

Force India

1:19.909
19

Lewis Hamilton

McLaren

1:19.917
20

Sebastien Buemi

1:20.236

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

81 KOMENTARZY
avatar
TuR1smo

20.06.2009 15:30

0

w końcu ktoś przerwał dobrą passę Brawn GP. Najlepszy jest kask Jensona :D "Push The Button" hahah


avatar
lipens

20.06.2009 15:32

0

Liczę na Nakajime ;) Start moze być jutro ciekawy


avatar
freeqstyler

20.06.2009 15:33

0

"jutro Robert Kubica wyruszy do wyścigu o godzinie 12"- Borowczyk jak zwykle rządzi. Gratulacje dla Vettela, chociaż wolałbym Webbera na PP- i jako zwycięzcę wyścigu.


avatar
gąsiek

20.06.2009 15:33

0

jedyna szansa na punkty dla roberta to taka ze robert zjezdza na pitstop zakladaja mu na deszcz i z momentem nacisniecia gazu zaczyna lac i to drubo!!!!! powiem wam jedno- BWV to


avatar
ForceIndia

20.06.2009 15:33

0

Nakajima dzisiaj przeszedł samego siebie i bardzo dobrze ale niestety Force znowu pożegnało się po 20 minutach :(


avatar
orinocoPL

20.06.2009 15:34

0

1. TuR1smo-no, juz kiedys bylo o tym mowa tylko w kontekscie innego kierowcy-jakis rok temu, magiczny przycisk Rona... i ulubiona piosenka pewnego kierowcy... Dobra, nie wracajmy do tego ;-) Brawo Vettel, moze bedzie jakas odmiana na podium.


avatar
es12

20.06.2009 15:37

0

nik hajdfild do pełna i byle do mety a kolega musi liczyc na szczesliwy zbieg okolicznosci


avatar
Punksnotdead

20.06.2009 15:38

0

Jeśli Kazuki da radę dojechać do mety (co jest wątpliwe) to zdobędzie perwsze punkty :)


avatar
rafekf1

20.06.2009 15:41

0

3. @freegstyler ....... Kubica w tegorocznym bolidzie, wyruszając do jutrzejszego wyścigu o godzinie 12 tamtejszego czasu ma zdecydowanie większe szanse na swoje pierwsze zwycięstwo w tym sezonie ;D ..... a tak na poważnie, to jutro punktów dla BMW z pewnością nie będzie. Ja stawiam, że RBR ustrzeli jutro dublet a zwycięzcą będzie Vettel.


avatar
david9

20.06.2009 15:42

0

Button dopiero 6? Czyżby zabrakło go jutro nawet na podium. Szykuje się dublet RedBulla a o 3 miejsce powalczy Barichello z Trullim. Bardzo wysoko Nakajima mysle ze to największa niespodzianka. Ferrari kiepsko o BMW nawet lepiej sie nie wypowiadac. Czołówka cały czas ta sama Brawn, RedBull, Toyota i jeżdzący coraz lepiej Wiliams.


avatar
michalde

20.06.2009 15:45

0

8. Punksnotdead masz rację, pewnie Nakajima będzie gdzieś siódmy-ósmy. Robert ma szansę na góre ósme miejsce, chyba że w deszczu kierowcy będą zjeżdżali po opony deszczowe. to wtedy jest szansa na wyższe. nawet przeskoczyć wpomnianego nakaime


avatar
jawiemwszystko

20.06.2009 15:46

0

Dubletu Red Bulla raczej nie przewiduje. Zniszcy ich tempo wyścigowe BGP. No chyba, ze popada...


avatar
maxi

20.06.2009 15:46

0

ciekawe czy STIG w padoku był prawdziwy? i czy ta pani od HAM-a nie wyglądała wam na lekko wkur..ną? ciekawe jak pogoda jutro, bo chmur było od cholery


avatar
Raven89

20.06.2009 15:46

0

Wiecie jak Robert zdobędzie punkty? Nakajima użyje swoich samurajskich umiejętności i rozwali drugą i trzecią linię :P


avatar
renault f1

20.06.2009 15:51

0

Ojjj nie !Miało być lepiej!! ;-( 9 K.Raikkonen Ferrari 10 F.Alonso Renault 11 F.Massa . Zapowiada się pasjonujący start !!ALONSO WIERZĘ W CIEBIE DAJ CZADU!!


avatar
ArsonS

20.06.2009 15:51

0

biorąc pod uwagę małe doświadczenie Vettela oraz jego upartość dojodzie na max 3 pozycji ale większe prawdopodobieństwo jest , że nie dojedzie i mogę się założyć :)


avatar
krz08

20.06.2009 15:52

0

R.Kubica 1:19.308 - całkiem przyzwoity czas teraz trzeba czekać na wagi bolidów


avatar
SFR

20.06.2009 15:54

0

Tak tylko Vettel miał 1.19.509 zatankowanym bolidem w Q3 ....? dokładnie czekamy na wagi bolidów :)


avatar
rbej

20.06.2009 15:54

0

Lepiej niech Kubica nauczy się przyzwoicie startować, bo znowu straci kilka pozycji na starcie.


avatar
seboolegia

20.06.2009 15:57

0

powinno byc ciekawie na starcie. stawiam na dublet Red Bull'a


avatar
Sandra

20.06.2009 16:00

0

Gratulacje Sebastian. W koncu ktos przeszkodzil Buttonowi.Oby tak dalej, bo to staje sie juz nudne.Oby jutro wygrał ! . :]


avatar
Budda89

20.06.2009 16:02

0

A ja myśle, że Vettel jutro skończy jak Sutil dzisiaj a w najlepszym wypadku tak jak w Turcji. Gdy pokazywali jazde z kokpitu to strasznie maltretował to auto. Za nerwowo prowadzi. 1 najmniejszy błąd i jak w Monako...


avatar
Konik_mekr

20.06.2009 16:05

0

Button jak daleko:). W końcu:D. Nie życze mu źle, ale ile można wygrywać..:)


avatar
marko71

20.06.2009 16:07

0

mam nadzieję że Sebuś znowu zaliczy jakiś mały błędzik i wygra Web......


avatar
salata

20.06.2009 16:10

0

wreście Kubica pojechał troche nie tak ja myśleliśmy ale dobre i to!!! a co do Vettel`a to tesz się ciesze że przerywa od jakieogś czsu passę Brawn GP


avatar
bartekdo

20.06.2009 16:12

0

spodziewam się wygranej Baricello - ile może czekać z takim bolidem.....


avatar
fan massy

20.06.2009 16:21

0

Szkoda mi Felipe.


avatar
Morgoth

20.06.2009 16:23

0

Nakajima jutro na pierwszym zakrecie wykosi polowe stawki ,dibrze,ze jest 5 a nie 10 im dalej od Kubicy tym mniejsze zagrozenie ze strony japonca a jak bedzie padac to juz koniec swiata!


avatar
david9

20.06.2009 16:31

0

Kubica jak chce jakies punkty jutro to niech chociaż dobrze wystartuje bo ostatnio zawsze zostaje na starcie. W zeszłym roku stary były jego mocną stroną a teraz coś niemrawo mu to idzie. Co do jutra to Button nie wygra raczej może co najwyżej przeskoczyć Nakajime ale wyżej bedzie już cięzko. Trulli jeżdzi szybko cały weekend i pewnie z czołowej 4 jest najcięższy wieć może powalczyc o podium, Redbulle fenomanalnie a Barichello no z nim róznie może być. Ciekawe czy znowu spali start. Tak czy inaczej ciesze sie z takiego obrotu sprawy ze RedBull jest tym razem przed Brawnem a i Wiliams z Toyotą niepróżnują i tez moga byc jutro grożni.


avatar
Moralez

20.06.2009 16:34

0

Jutro liczę na dwie okoliczności sprzyjające BMW: po pierwsze spadnie deszcz i przetasuje obecną kolejność na mecie, i po drugie podczas startu Nakajima zrobi z piątego miejsca rozjebkę w swoim stylu i skasuje przynajmniej dwóch kierowców ;-)


avatar
jawiemwszystko

20.06.2009 16:40

0

Podziwiam obiektywizm ludzi, którzy krytykują Nakajimę. Pytanie w jakim stopniu spowodowane jest to domniemaną słabością etgo pana, a w jakim faktem, ze staranował on Roberta... Co do Vettela. @Budda 89 ma rację. Popełnia dużo błędów w tym sezonie i strasznie był bliski kilku wyjazdów poza tor w kwalu.


avatar
leo_

20.06.2009 16:48

0

Z różnicy czasów w Q2 i Q3 wynika , że Vettel ma jednak najmniej paliwa (około 18 kółek), Barrich, Nakaj, Button i Glock troszkę więcej (19-21 kółek), Rosberg (22), Alonso (24) i Raikonen (26). Jakie dotankowanie jest na prawdę -okaże się wkrótce po wagach.


avatar
Sandra

20.06.2009 16:51

0

Dużo błędów ? No na ostatnim okrążeniu w Q3 to przejechał bezbłędnie(tak mi się wydawało) i to dało mu wygraną .


avatar
Moralez

20.06.2009 16:53

0

Zgadzam się co do opinii o Vattelu, ma szybki bolid, ale to jeszcze młoda, gorąca krew, i popełnia dużo błędów - te które pamiętam na szybko: zawiniona kolizja z Robertem w Australii, bląd własny w Monte Carlo, po którym wyleciał z toru, błąd już na pierwszym okrążeniu w Turcji, po którym wyprzedził go Button i prowadzenia nie oddał już do mety. Z drugiej strony trzeba przyznać, że Red Bull ma znakomity bolid, i po tym jak Brown spisał się w dzisiejszych kwalifikacjach, to chyba jedyny team który notuje ciągły progres formy


avatar
leo_

20.06.2009 16:55

0

Założenia: 2,6 kg paliwa na okrażenie, 0,37 sek wolniejszej jazdy na każde więcej w baku 10 kg beznzyny . Choc nie wiem, gdzieś tam mówili, że straty na kazde 10 kg paliwa moga byc nawet powyżej 0,4 sek. Wtedy to kierowcom może starczyć na jakieś 1-2 okrążenia mniej do I pit stopu.


avatar
TrueVanDal

20.06.2009 16:55

0

Boję się o jutrzejszy start Kubicy. Zwróćcie uwagę, że znowu czeka go start z brudnej strony toru (coś ma "szczęście" do tych parzystych pół startowych w tym sezonie). Ja ogólnie nie mam zastrzeżeń do jego startu pod względem ruszana z linii, ale późniejsze znalezienie "drogi" coś mu nie idzie (to nie jest do końca jego wina, nigdy nie wiadomo jak się start ułoży i kto gdzie pojedzie). Jutro na suchym BMW bez punktów, jak popada to będzie loteria. Pozdro.


avatar
TrueVanDal

20.06.2009 16:57

0

*pól miało być, sorka ;p.


avatar
psniemy

20.06.2009 17:13

0

a ja bede niepoprawnym optymistą i napisze że jutro robert poalczy o punkty a może nawet o pierwsza 5:)


avatar
zawiedziony

20.06.2009 17:14

0

ostatnio mial czysty i tez storbil start.Ludzie jestescie lepsi od wrozki weroniki.Sytuacja jest taka ze jest nijaka.Mnie przypadkowe wygrane nie sprawiaja satyswakcji a tylko na takie moze liczyc Kubica.I tak juz bedzie do sezonu.A teraz mozecie sie produkowac dalej.Milego dnia.


avatar
psniemy

20.06.2009 17:14

0

powalczy oczywiscie


avatar
zawiedziony

20.06.2009 17:15

0

ostatnio mial czysty i tez storbil start.Ludzie jestescie lepsi od wrozki weroniki.Sytuacja jest taka ze jest nijaka.Mnie przypadkowe wygrane nie sprawiaja satyswakcji a tylko na takie moze liczyc Kubica.I tak juz bedzie do konca sezonu.A teraz mozecie sie produkowac dalej.Milego dnia.


avatar
krz08

20.06.2009 17:18

0

18. SFR a skąd wiesz ile Robert miał wtedy paliwa


avatar
Barman

20.06.2009 17:28

0

Ja pierdziu Nakajima zprzodu. Oj będzie się działo :)


avatar
TrueVanDal

20.06.2009 17:32

0

39. Startował z 10 pola w Turcji, to nie była czysta strona toru.


avatar
zawiedziony

20.06.2009 17:38

0

ale w innych mial czyste


avatar
rKubica-fan

20.06.2009 17:42

0

kubica jak będzie bezbłędny przy błędach rywali(ciasno w czołówce z czasami) powinny być punkty


avatar
TrueVanDal

20.06.2009 17:48

0

45. W całych 3 wyścigach z dotychczasowych 7 (Chiny, Bahrajn, Monaco). Fakt ,te starty miał nieciekawe jak i inne (raz lepiej raz gorzej). Nie będę go bronił bo popełnia błędy jak każdy. Zresztą czego my wymagamy, BMW ma słaby bolid, kombinują ale to za mało na regularne punkty jak widać. Pozdro.


avatar
Skoczek130

20.06.2009 17:53

0

No RBR potwierdziło, że na tym torze jest szybkie, więc gratulacje dla nich. Toyota, Ferrari i Williams również świetnie - Kazuki - brawo!!! Brawny tym razem słabiej, ale liczę na to, że jest to spowodowane ilością paliwa. Mam więc nadzieje, że klasę pokaże ponownie Jenson Button!!! Czasy okrążeń są niesamowicie zbliżone. W Q1 Sebastien Buemi, który miał i tak sporą stratę do Hamiltona troszkę ponad 1,7 z "groszami" - SZOOOKKKK!!!


avatar
Skoczek130

20.06.2009 17:54

0

Wydaje mi się, że Mark został przyblokowany przez Kimiego, ale nie jestem pewien. Jaka szkoda, że nie zdobył PP.


avatar
boftek

20.06.2009 17:57

0

Jak będzie padać to pkt nie zdobędzie wg mnie; Mas, Bar, Nak, Ros, Glo, Tru A na tym wszystkim skorzystają Kub, Alo,Hei, Ham, Kov i może jeszcze Sutil


avatar
zawiedziony

20.06.2009 18:02

0

za tego kubice to bym taki pewny nie byl.Jezdzi slabo w tym roku


avatar
witek70

20.06.2009 18:03

0

Super wiadomość od super komentatora!!! Pan Borowczyk oznajmił,że Kubica wystartuje o godz. 12, czyli 2 godziny wcześniej od reszty. Super. Zapowiada się pierwsza wygrana Kubicy! (o ile bolid mu nie nawali :) Oj Borowczyk,Borowczyk... Żenua, nie pierwszy raz. Aż szkoda go słuchać...


avatar
zawiedziony

20.06.2009 18:13

0

witek70 nie przezywaj.Kazdy sie moze pomylic.


avatar
witek70

20.06.2009 18:19

0

Nawiedzony, nie zauważełeś uśmiechów stary, luz...


avatar
tom12333

20.06.2009 18:21

0

Wiecie co Ecclestone powiedział: "Powiem tak: Zespoły mogą wydawać ile chcą pod warunkiem że zagwarantują że będą ścigać się przez pięć lat". Powiedział jeszcze: "Współczuję zespołom. Nikt nie chce żeby mu mówiono ile ma wydawać pieniędzy". Swoją drogą niesamowite jak ludzie szybko potrafią zmieniać zdanie... Jednak zależy im żeby obecne zespoły ścigały się nadal.


avatar
jawiemwszystko

20.06.2009 18:21

0

Co innego uśmiechy, a co innego "Żenua"... On jest już leciwy i należy mu się szacunek.


avatar
zawiedziony

20.06.2009 18:22

0

"Oj Borowczyk,Borowczyk... Żenua, nie pierwszy raz. Aż szkoda go słuchać..." o to mi chodzi funflu


avatar
tom12333

20.06.2009 18:23

0

Może dlatego że kolejna telewizja obawia się o rozłam (RTL).


avatar
witek70

20.06.2009 18:24

0

Szacunek i emerytura


avatar
Blaz

20.06.2009 18:25

0

Szczerze mówiąc to zastanawiam się co przez 3 sesje robił QUICK NICK. Robert miał w sumie ok 15 normalnych okrążeń przez 3 sesje i jest wyżej od NICKa. NIe mam nic do Heidfelda ale to jest żenujące.


avatar
Blaz

20.06.2009 18:36

0

I przestańcie narzekać na Andrzeja B. bo tak samo się mylą Niemieccy komentatorzy. Jest niepowtarzalny jak F1. Błędy błędami a Andrzej i tak jest spoko.


avatar
saint77

20.06.2009 19:19

0

36. TrueVanDal: dokładnie tak. Kubek straci pewnie kilka miejsc na starcie, bo znowu pewnie się sprzęgło spie....li. Jak będzie wszystko grało, to opony dogrzeje po 15-20 kółkach i po kilku następnych zjedzie do pitstopu na zmianę:) Szkoda...... ale wierzę, że wyciągnie z tej bawarskiej taczki 100% możliwości i jeszcze 10% więcej:)


avatar
SFR

20.06.2009 19:39

0

42. Na pewno miał mniej pod koniec sesji w Q2 niż Vettel pod koniec Q1, gdyż jedzie z taką ilością już do wyścigu , jeszcze nie widziałem żeby bolid w Q2 był zatankowany na ostatnie kółka większa ilością paliwa niż w Q1... tyle


avatar
zawiedziony

20.06.2009 20:17

0

glupoty.Synku ty chyba nigdy nie miales przyjemnosci jechac BMW.Gdzie jest Ferrari albo MCM? O tym ze piszesz takie bzdety swiadczy tylko o twojej ignoracji.Ferrari z 60 letnim stazem i kicha.BMW jest w F1 od niedawna i nie uwazam zeby byli nieudacznikami ani tez ze seryjne auta BMW to szrot.Tak mowia neptki ktore nie maja pojecia o motoryzacji.


avatar
Budda89

20.06.2009 20:27

0

@zawiedziony popieram wypowiedź. BMW w tym roku może dołować ale w nastepnym znowu będą w czołowce.


avatar
Budda89

20.06.2009 20:29

0

A co do aut "cywilnych" to miałem okazje przejechać się M3 e92... Ehhh poezja...


avatar
Budda89

20.06.2009 20:30

0

A co do aut "cywilnych" to miałem okazje przejechać się M3 e92... Ehhh poezja... I nikt mi nie wmówi że robią szrot...


avatar
zawiedziony

20.06.2009 20:30

0

@Budda89 pozdrawiam fana tej wspanialej marki i szczerze zazdroscze jazdy nowym M3


avatar
witek70

20.06.2009 20:31

0

Chciałbym tylko jeszcze jedno zdanie na temat Borowczyka i nie wracam do tematu. Otóż jako kibic F1, oczekiwałbym, aby komentator dostarczał ciekawych informacji, a nie tylko to, co widać na ekranie. Panowie na RTLu może i się mylą, ale w przeciwieństwie do Pana Borowczyka, warto ich posłuchać. To już M.Sokół trafniej ocenia sytuację na torze... Kropka. Zamykam temat, bo nie to jest w tej chiwli ważne.


avatar
maxi

20.06.2009 20:47

0

...z innej beczki...Pamiętam jak Sokół z Kubkiem popychali na rajdzie Subarakiem od Kuchara!


avatar
tomtom1976

20.06.2009 21:07

0

Ja prawie nigdy nie pisze,ale zawsze czytam Wasze opisy. I musze napisac ze Witek70 wyprodukowal najlepszy jaki kiedykolwiek czytalem. Troche zaslugi p.Borowczyka. Nie wiem bo ogladam na innym programie(i chwala Bogu).Ale naprawde Witek - szacunek!!!!!!!!


avatar
zawiedziony

20.06.2009 21:11

0

to dobrze ze w koncu znalazles bratnia dusze tomtom


avatar
tomtom1976

20.06.2009 21:21

0

Nie chodzi mi ze nabijam sie z Kubicy,bo wg mnie jest super,ale to moglo sie tyczyc taksamo Massy Hamilona czy Buttona. Nie wazne. Ale lubie sie posmisac.Nie zrozum mnie zle F1 to moj ulubiony sport.A witek70 dobrze gada.


avatar
zawiedziony

20.06.2009 21:27

0

a wedlug mnie dupcy bez sensu


avatar
vodafix

20.06.2009 23:09

0

borowczyk ma fajny głos ale pisze jak wół na ekranie kubica 12 a on mówi że wraca do pitlane lol `s


avatar
mario547

21.06.2009 00:20

0

Borowczyk nie jest taki zły. W porównaniu do wpadek Szpakowskiego jego poczynania to pikuś


avatar
gringo234

21.06.2009 10:44

0

Takie pomyłki mogą się zdarzyć i nie za bardzo mi to przeszkadza, czasami są śmieszne, ale jeśli chodzi o pana Borowczyka to jedynie drażni mnie jego sposób komentowania. Często buduje akcję niewspółmiernie do wydarzeń. Gdy np kierowca wysiada z bolidu czy coś, to on swoim komentarzem wyolbrzymia to jakby to było wydarzenia dnia. Sokół mówi same konkrety, więc można powiedzieć że się uzupełniają.


avatar
SFR

21.06.2009 11:25

0

63. miało być Q3 a nie Q1 sorki


avatar
jawiemwszystko

21.06.2009 11:58

0

Radiowy głos Borowczyka i rozmilowanie do opowiadań z padoku plus duża wiedza i rzeczowy komentarz Sokoła to moim zdaniem świetne połączenie. A ci, co psiocą na Borowczyka niech nie zapominają, że to był jeden z pierwszych prawdziwych ekspertów od sportów motorowych w tym kraju.


avatar
krzyschu1993

21.06.2009 12:09

0

Boro i Sokół wymiatają. zgadzam sie z jawiemwszystko... Jedyne czego nie maja to komentarze wypowiadane pod wpływem emocji-patrz Szaran i Szpaku


avatar
lukasz1

21.06.2009 17:20

0

To kto ma niby komentować? Jakiś tam komentator od piłki nożnej i innych podwórkowych sportów?


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu